علاقمندان ایران سلامت اسلامی زائران ایرانی

علاقمندان: ایران سلامت اسلامی زائران ایرانی برگزاری عربستان حفظ سلامت اعزام حجاج عربستان سعودی مجلس شورای اسلامی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری آشنایی با سلبیریتی‌هایی که بیشترین طلاق را در کارنامه زندگی خود ثبت کرده‌اند

    طلاق عنوان راحت و پیش پا افتاده ای نیست و حتی فکر کردن به آن هم تلخ است ولی زمانی که ثروتمند و مشهور باشید و دائما رسانه ها شما را تحت نظر داشته باشند، این عنوا

    آشنایی با سلبیریتی‌هایی که بیشترین طلاق را در کارنامه زندگی خود ثبت کرده‌اند

    آشنایی با سلبیریتی هایی که بیشترین طلاق را در کارنامه زندگی خود ثبت کرده اند

    عبارات مهم : برنده

    طلاق عنوان راحت و پیش پا افتاده ای نیست و حتی فکر کردن به آن هم تلخ است ولی زمانی که ثروتمند و مشهور باشید و دائما رسانه ها شما را تحت نظر داشته باشند، این عنوان بسیار دردناک تر هم خواهد بود. در طول سال ها، رابطه عاطفی ستاره های زیادی در دنیای هالیوود به بن بست خورده هست، ولی از میان آنها بعضی از ستاره ها هستند که رکورد طلاق را شکسته اند.

    اگر دوست دارید با ستاره هایی که زیاد طلاق را در کارنامه زندگی خود ثبت کرده اند آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

    بانی لی بیکلی
    طلاق: ۷ بار

    آشنایی با سلبیریتی‌هایی که بیشترین طلاق را در کارنامه زندگی خود ثبت کرده‌اند

    بانی لی بیکلی جزو ستاره هایی ست که بیشترین طلاق، یا حتی می توانیم بگوییم بیشتری ازدواج را در میان ستاره ها داشته هست. او ۱۰ بار ازدواج کرد که ۳ بار آن قبل از مراسم ازدواج بهم خورد و ۷ تای دیگر منجر به طلاق شد.

    بلیک در سال ۲۰۰۰، درست یک سال قبل از این که به قتل برسد، با رابرت بلیک ازدواج کرد. او در سال ۲۰۰۱، در حالی که روی صندلی ماشین همسرش در برابر یک رستوران ایتالیایی در کالیفرنیا نشسته بود، با شلیک گلوله ای در سر و شانه اش، به قتل رسید. زمانی که او به قتل رسید، بلیک در ماشین نبود، از این رو به عنوان مظنون آشنا شد ولی در نهایت در سال ۲۰۰۵ تبرئه شد.

    اکثر ازدواج های او تنها چند روز یا چند هفته دوام داشت. جالب است بدانید که کوتاه ترین ازدواج او تنها ۱ روز به طول انجامید. در نهایت، او ۴ فرزند از ازدواج هایش به یادگار گذاشته است.

    ژاژا گابور
    طلاق: ۷ بار

    ژاژا گابور هنرپیشه و فعال مد اهل مجارستان و ایالات متحده آمریکا بود. وی بین سال های ۱۹۳۲ تا ۱۹۹۷ میلادی فعالیت می کرد. او در بوداپست مجارستان به دنیا آمد و در جریان جنگ جهانی دوم به آمریکا مهاجرت کرد.

    او زیاد شهرت اش را نه به پرده سینما بلکه مدیون سبک زندگی خبرسازش بود. علاوه بر آن، او در طول زندگی اش ۳ کتاب زندگی نامه از خود بر جای گذاشت.

    او ۸ ازدواج و ۷ طلاق را در رزومه خود ثبت کرده هست. گابور جهت نخستین بار در سن ۲۰ سالگی و جهت آخرین بار در سن ۷۰ سالگی ازدواج کرد. راجع به او گفته شده است که ژاژا عالی ترین نقشی که بازی کرد نقش خودش بود.

    ژاژا گابور در سن ۹۹ سالگی به علت سکته قلبی درگذشت. در بهار ۲۰۱۸ اعلام شد که تقریباً ۱۰۰۰ مورد از اموال او مزایده و به فروش خواهد رفت.

    جنیفر اونیل
    طلاق: ۷ بار

    طلاق عنوان راحت و پیش پا افتاده ای نیست و حتی فکر کردن به آن هم تلخ است ولی زمانی که ثروتمند و مشهور باشید و دائما رسانه ها شما را تحت نظر داشته باشند، این عنوا

    جنیفر اونیل هنرپیشه، نویسنده و مدل آمریکایی ست که از سال ۱۹۶۸ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده هست. از فیلم هایی که وی در آن نقش داشته هست، می توان به «کاروان ها» اشاره کرد.

    او در طول زندگی اش ۹ بار ازدواج کرد که یکی از ازدواج هایش قبل از برپایی مراسم لغو و ۷ ازدواج دیگر به طلاق منجر شد. نخستین ازدواج او در سن ۱۷ سالگی و آخرین ازدواج اش در سال ۱۹۹۶ بود. او در حال حاضر با همسرش، مروین سیدنی، زندگی می کند.

    او در طول زندگی اش ۹ کتاب زندگی نامه با نام «Surviving Myself» نوشته ا که در سال ۱۹۹۹ انتشار یافته هست. علاوه بر نویسندگی، او در موسسات خیریه نیز فعالیت داشت. در حال حاضر او ۳ فرزند و ۴ نوه دارد.

    لانا ترنر
    طلاق: ۷ بار

    لانا ترنر بازیگر نامزد جایزه اسکار آمریکایی بود. او بازیگری را از سن ۱۶ سالگی شروع کرد و تلاش کرد که با ایفای نقش های متفاوتی در سینما و تلویزیون، هنر خود را به دیگران ثابت کند.

    او ۸ بار ازدواج کرد و ۷ بار طلاق گرفت. نخستین ازدواج او با آرتی شاو و در سن ۲۰ سالگی بود ولی این ازدواج تنها ۶ ماه به طول انجامید.

    ترنر در سال ۱۹۸۲ از بازیگری بازنشست شد و بعد از آن نوشتن زندگی نامه اش را شروع کرد. او در سال ۱۹۹۵ و در سن ۷۵ سالگی از دنیا رفت. از ۸ ازدواج او تنها یک دختر بر جای مانده است.

    الیزابت تیلور
    طلاق: ۷ بار

    الیزابت تیلور، متولد ۲۷ فوریه ۱۹۳۲، بازیگر مشهور یهودی تبار آمریکایی و برنده دو جایزه اسکار جهت عالی ترین بازیگر بود. او جزو مشهورترین بازیگران انگلیسی-آمریکایی سینمای هالیوود آشنا می شد.

    الیزابت که دارای لقب سلطنتی «دیم» بود، با بازی در فیلم هایی چون «کلئوپاترا» (۱۹۶۳)، «چه کسی از ویرجینیا وولف می ترسد؟»(۱۹۶۶) و «گربه روی شیروانی داغ»(۱۹۵۸) به یکی از مشهورترین و محبوب ترین صورت های سینمای دنیا تبدیل شد.

    زندگی شخصی پر ماجرای او در کنار فیلم های موفق و فعالیت های بشردوستانه اش همواره او را که از ۱۲ سالگی با بازی در فیلم «ولوت ملی»(۱۹۴۴) آشنا شد، در شهرت نگه داشت. به عنوان مثال یکی از خبرسازترین اتفاقات زندگی او ازدواج های متعددش بود. او ۸ ازدواج و ۷ طلاق را در کارنامه اش ثبت کرده هست. آخرین همسر او لری فورتنسکی بود که در سال ۱۹۹۶ از او جدا شد.

    تیلور در ۲۳ مارس ۲۰۱۱ در سن ۷۹ سالگی به علت ایست قلبی در بیمارستان سیدار سینای شهر لس آنجلس درگذشت. او ۴ فرزند از ازدواج های خود به یادگار گذاشته است.

    لری کینگ
    طلاق: ۶ بار

    آشنایی با سلبیریتی‌هایی که بیشترین طلاق را در کارنامه زندگی خود ثبت کرده‌اند

    لری کینگ، زاده ۱۹۳۳، مجری باسابقه شبکه تلویزیونیِ سی ان ان هست. او ۸ بار ازدواج کرده که یکی از ازدواج هایش قبل از برپایی مراسم کنسل ولی ۶ ازدواج دیگرش به طلاق منتهی شد. او در حال حاضر با همسر آخرش، شوان ساتویک، زندگی می کند. آنها در سال ۱۹۹۷ با هم ازدواج کردند و توانستند زندگی ارزش را تاکنون حفظ کنند.

    او نه تنها در صنعت سینما و تلویزیون، بله در نوشتن نیز دستی دارد. او بیش از ۲۰ کتاب مشمول بر کتاب های کودکان و زندگی نامه نوشته هست. او همچنین سازمانی را راه اندازی کرده که حامی بیمارانی که توانایی پرداخت هزینه های پزشکی را ندارند، می باشد.

    ریچارد پریور
    طلاق: ۵ بار

    ریچارد پریور، زاده ۱ دسامبر ۱۹۴۰، مجری استندآپ کمدی، هنرپیشه، منتقد اجتماعی، مدیر تشریفات و نویسنده آمریکایی بود. او زیاد جهت تصویر العمل های سرسختانه اش در برابر نژادپرستی و موضع گیری نسبت به پرسشها معاصر مانند ابتذال و بدزبانی معروف بود.

    پریور یک بار برنده جایزه امی و پنج بار برنده جایزه گرمی و برنده جایزه مارک توین سال ۱۹۹۸ شد. او ۷ ازدواج را در کارنامه اش ثبت کرده که ۲ بار آن رجوع و ۵ بارش منجر به طلاق شد. او قبل از مرگش، در دسامبر ۲۰۰۵، با آخرین همسرش جنیفر لی زندگی می کرد. آنها در سال ۱۹۸۱ با یکدیگر ازدواج کردند و یک سال بعد از هم جدا شدند ولی بار دیگر در سال ۲۰۰۱ به هم رجوع کردند و تا لحظه فوت ریچارد در کنار هم بودند.

    دانیل استیل
    طلاق: ۵ بار

    طلاق عنوان راحت و پیش پا افتاده ای نیست و حتی فکر کردن به آن هم تلخ است ولی زمانی که ثروتمند و مشهور باشید و دائما رسانه ها شما را تحت نظر داشته باشند، این عنوا

    دانیل استیل در ۱۴ اوت ۱۹۴۷ در شهر نیویورک به دنیا آمد. او گاهی روی پنج پروژه از رمان هایش به صورت همزمان کار می کرد و زیاد رمان هایش هم پر فروش بوده اند. همچنین مجموعه آثاری در زمینه داستان کودکان و شعر دارد. کتاب های او به ۲۸ زبان ترجمه که تاکنون از ۲۲ جلد آنها اقتباس سینمایی یا تلویزیونی تهیه شده است و دو اقتباس از کتاب هایش برنده جایزه گولدن گلوب شده است است.

    ارزش خالص سرمایه او در سال ۲۰۱۷، ۳۷۵ میلیون دلار تخمین زده شده است است ولی او جهت کمک به دیگران درنگ نمی کند. او موسسه ای به حمایت از کودکان دارای بیماری روانی و کودکانی که مورد تجاوز قرار گرفته اند، راه اندازی کرده هست. اگرچه او زندگی کاری موفقی داشته ولی در ازدواج هایش اینگونه نبوده به طوری که ۵ طلاق را در کارنامه اش ثبت کرده هست. حاصل این ازدواج ها ۷ فرزند می باشد.

    برترین ها

    آشنایی با سلبیریتی‌هایی که بیشترین طلاق را در کارنامه زندگی خود ثبت کرده‌اند

    واژه های کلیدی: برنده | جایزه | زندگی | ستاره | فرزند | ازدواج | کارنامه | آمریکایی | زندگی شخصی | مدل آمریکایی

    آشنایی با سلبیریتی‌هایی که بیشترین طلاق را در کارنامه زندگی خود ثبت کرده‌اند

    آشنایی با سلبیریتی‌هایی که بیشترین طلاق را در کارنامه زندگی خود ثبت کرده‌اند


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار