علاقمندان ایران سلامت اسلامی زائران ایرانی

علاقمندان: ایران سلامت اسلامی زائران ایرانی برگزاری عربستان حفظ سلامت اعزام حجاج عربستان سعودی مجلس شورای اسلامی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری بازگشت دوباره مامور ٠٠٧

    به نظر می رسد دوباره باید به همین زودی ها منتظر جیمز باند باشیم. قهرمان محبوب چند نسل متفاوت سینمارو که قرار است جهت بیست وپنجمین بار به دیدار دوستدارانش بیاید

    بازگشت دوباره مامور ٠٠٧

    بازگشت دوباره مامور ٠٠٧

    عبارات مهم : بازیگر

    به نظر می رسد دوباره باید به همین زودی ها منتظر جیمز باند باشیم. قهرمان محبوب چند نسل متفاوت سینمارو که قرار است جهت بیست وپنجمین بار به دیدار دوستدارانش بیاید. توصیه جالب در این بین این که فیلم تازه جیمز باند با عنوان Bond ٢٥ در اخباری که در موردش انتشار یافته هست، اول روز اکران خود را آشنا و تازه بعد از آن است که اعلام می شود دنی بویل نامدار که معروف ترین فیلمش میلیونر زاغه نشین هست، کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.

    اصل خبر را یک بار دیگر مرور می کنیم: قسمت بیست وپنجم جیمز باند روز ۸ نوامبر ۲۰۱۹ یا جمعه، ۱۷ آبان ۱۳۹۸ در ایالات متحده اکران خواهد شد. طرفداران این فرانچایز در بریتانیا کمی خوش شانس تر بوده و ۲ هفته سریعتر از دوستان خود در ایالات متحده این فیلم را تماشا خواهند کرد؛ یعنی ۲۵ اکتبر همان سال که جهت ما می شود؛ جمعه، ۳ آبان ۱۳۹۸. این بیانیه رسمی ظاهرا با آن چه که هالیوود ریپورتر چند ماه پیش در آخرهای سال ۲۰۱۷ اعلام کرده بود، همخوانی داشته و ادعاهای این منبع سینمایی را تأیید می کند. با این که در آن وقت گفته شد این نشریه شایعه پراکنی کرده است.

    در جیمز باند بیست وپنجم یک بار دیگر دنیل کریگ نقش جاسوس باهوش و توانای انگلیسی را بازی کرده و دنی بویل نیز که فیلم های بزرگی مانند رگ یابی، ۲۸ روز بعد و ساحل را در کارنامه دارد، فیلم باند ۲۵ را کارگردانی خواهد کرد. اگر چه اسم دنی بویل از خیلی وقت پیش با این فیلم همراه شده است بود ولی منشتر شدن این بیانیه حضور او در مقام کارگردان بروزترین قسمت جیمز باند تأیید شده است هست. وی اوایل ماه مارس اعلام کرده بود که خود را جهت حضور در این پروژه آماده می کند و از قبل فیلمنامه ای را به کمک جان هوج در دست بررسی دارند.

    دانیل کریگ بحث انگیز
    دنیِل کریگ که قبلا در اظهار نظری بحث انگیز اعلام کرده بود که قصد ندارد دوباره به ایفای نقش جیمز باند بپردازد، حتی اگر رگش را هم بزند، انگار نیاز به تجدیدنظری در این مورد دارد. او زمانی در این رابطه گفته بود: «من به حرکتی تازه نیاز دارم و نمی خواهم در این رابطه فکر کنم. از برنامه بعدی نیز اطلاعی ندارم. اگر تصمیم بگیرم باز هم در فیلم های جیمز باند بازی کنم، تنها به خاطر پرسشها مالی خواهد بود.»

    حالا یک سال بعد از این سخنان هنگامی که وی آرام تر شده، موضع متفاوتی در این رابطه اتخاذ کرده هست. دنیِل کریگ در این رابطه می گوید: «هنگامی که من آن سخنان را به زبان آوردم، تنها یک روز از فیلمبرداری گذشته بود. من تقریبا یک سال از منزل دور بودم. تا جایی که بتوانم، به ایفای نقش در این مجموعه خواهم پرداخت. اگر از این کار دست می کشیدم، به طور حتم پشیمان می شدم.» در وقت مصاحبه جنجالی، خستگی و درماندگی کاملا در صورت این بازیگر مشهور نمایان بود. حالا گذر وقت بخشی از پرسشها را حل کرده و ستاره هالیوود حال و روز نسبتا بهتری دارد. به نظر می رسد پرسشها احساسی و روانی در این تصمیم گیری تأثیر داشته هست. بنابراین می توان انتظار داشت وی را دوباره در نقش جیمز باند ببینیم و از بازی اش لذت ببریم.

    جیمز باند محبوب
    خبرهای مربوط به حضور قطعی کریگ و بویل در قسمت ۲۵ جیمز باند با استقبال تماشاگران و طرفداران این فرانچایز روبه رو شده است هست؛ به خصوص بعد از آن که بعضی از صحبت های کریگ در مورد حضورهای قبلی خود در این فرانچایز همه را دلواپس کرده و بسیاری بر این باور بودند که وی دیگر در این مجموعه ایفای نقش نخواهد کرد. بعد از پخش فیلم اسپکتر (Spectre) در سال ۲۰۱۵، کریگ ادعا کرده بود که به هیچ عنوان دیگر وارد دنیای جاسوسی و نقش جیمز باند نخواهد شد؛ ولی بعد از آن رفته رفته لحن کریگ عوض شده است و جهت حضور مجدد در این نقش اظهار میل به کرده بود ولی به هر حال نمی توان نادیده گرفت که بسیاری از افراد، به خصوص تماشاگران نسل های تازه سری فیلم های جیمز باند را با بازیگر سرشناسش یعنی دنیِل کریگ می شناسند. این هنرپیشه آن قدر محبوب و مشهور است که تماشاگران زیادی تنها به خاطر حضور او به تماشای این فیلم ها می پردازند.

    تجدیدنظر
    اگر چه دنیل کریگ قبلا ادعا کرده بود که وی تنها یک بار دیگر و آن هم جهت پول در نقش جیمز باند حاضر خواهد شد، ولی در سال ۲۰۱۷ از میل خود جهت بازگشت به این فرانچایز سخن گفت. گفته می شود بعد از این که تعدادی بازیگر بریتانیایی جهت جایگزینی او تحت نظر قرار گرفتند، کریگ کمی نرم شد و رویه پیشین خود در مورد حضور مجدد در این فرانچایز را عوض کردن داد. وی در مصاحبه های اخیر خود گفته که جهت حضور مجدد در این نقش بسیار بی تاب بوده و لحظه شماری می کند. طبیعی هم هست. وقت ایفای نقش هایی چنین، چیزی نیست که بازیگری در حد و اندازه کریگ آن را از دست بدهد. او شاهد بوده که از دست دادن این فیلم ها خیلی ها را از سینما محو کرد.

    حقایق و حواشی ناگفته مانده راجع به شخصیت و فیلم های جیمز باند
    نقش جیمز باند به بازیگران مشهور آمریکایی مانند کلینت ایستوود، آدام وست و برت رینولدز پیشنهاد شد، ولی هیچ یک از آنها پیشنهاد ارایه شده است را نپذیرفتند، لیکن آنها اعتقاد داشتند که تنها یک بازیگر انگلیسی حق دارد این نقش را بازی کند.

    جرج لازنبی کسی که نقش جیمز باند را در فیلم «در خدمت سرویس مخفی ملکه» بازی کرد، قبل از این فیلم اصلا بازیگر نبود. او جهت آن که تهیه کننده را تحت تأثیر قرار دهد، کت و شلوار پوشید، ساعت رولکس دست کرد و مدل مویی تازه گزینش کرد تا بتواند وی را جهت بازی در نقش متقاعد کند.

    ایان فلمینگ، رمان نویس و خبرنگار بریتانیایی، نام یک پرنده شناس آمریکایی را جهت شخصیت مورد علاقه اش گزینش کرد: جیمز باند. وی در این رابطه گفت که قصد داشته کسل کننده ترین نام و شخصیت قابل تصور را جهت باند رقم بزند.

    جان اف کندی، مدیر جمهوری سابق آمریکا یکی از پروپاقرص ترین طرفداران جیمز باند بود. در ۲۳ نوامبر سال ۱۹۶۳ میلادی – یک روز قبل از ترور او – وی در کاخ سفید به تماشای فیلم «از روسیه با عشق» نشست.

    حتما شما نیز تا به حال این ضرب المثل را شنیده اید که پشت هر مرد موفق یک زن وجود دارد. این مسأله در مورد جیمز باند نیز صدق می کند. باربارا بروکولی، تهیه کننده فیلم های جیمز باند هست. او شخصا بازیگر مهم و بازیگران زن را گزینش می کند و حتی گاهی اوقات در داستان نیز دست برده است.

    تفنگی که در فیلم های جیمز باند مورد استفاده قرار داده شد و مشهور شد، Walther PPK نام داشت؛ همان اسلحه ای که آدولف هیتلر جهت خودکشی استفاده کرده بود.

    در فیلم پنجه طلایی محصول سال ۱۹۶۴، زنانی که کنار هواپیما به عنوان خلبان تصویر گرفتند، مردانی بودند که خودشان را به شکل زن ها درآورده و کلاه گیس گذاشته بودند.

    در فیلم سال ۱۹۹۷، فردا هرگز نمی میرد، بیش از ۱۵ بی ام و در تصادف شدیدا آسیب دیدند و از بین رفتند.

    در طول تمرینات تیراندازی جهت فیلم اسکای فال ۲۰۱۲، ۲۰۰ هزار عدد مهمات مورد استفاده قرار گرفت. ظاهرا تهیه کنندگان جهت ساخت فیلم بودجه هنگفتی در اختیار داشته اند. در فیلم جاسوسی که مرا دوست داشت، ریچارد کیل باید نقش فردی که دندان های آهنین داشت را بازی می کرد. این کار بسیار سخت و دردناک بود و او نمی توانست زیاد از ۳۰ ثانیه دندان ها را در دهان خود نگه دارد.

    بدلکاری به نام بیل کامینگ در فیلم گلوله آتشین جهت آن که در استخر مملو از کوسه بپرد، ۴۵۰ دلار دریافت کرد.

    ایان فلمینگ خالق شخصیت جیمز باند، داستان هایش را با استفاده از یک ماشین تایپ سلطنتی ساخته شده است از طلا می نوشت.

    بازگشت دوباره مامور ٠٠٧

    روزنامه شهروند

    واژه های کلیدی: بازیگر | بازیگری | بازیگران زن | بازگشت دوباره | بازیگران مشهور | اخبار فرهنگی و هنری


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار