علاقمندان ایران سلامت اسلامی زائران ایرانی

علاقمندان: ایران سلامت اسلامی زائران ایرانی برگزاری عربستان حفظ سلامت اعزام حجاج عربستان سعودی مجلس شورای اسلامی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی مدیران متخلف نه تنها باید از شرکت بازرسی بترسند، بلکه باید وحشت داشته باشند / قاضی سراج

    رییس شرکت بازرسی کل کشور با اشاره به بازداشت یکی از مدیران عالی استانی گفت: اخیراً یکی از مدیران در یکی از استان‌ها بازداشت شد، شرکت بازرسی کل کشور چندین ماه رو

    مدیران متخلف نه تنها باید از شرکت بازرسی بترسند، بلکه باید وحشت داشته باشند / قاضی سراج

    قاضی سراج: مدیران متخلف نه تنها باید از شرکت بازرسی بترسند، بلکه باید وحشت داشته باشند

    عبارات مهم : قانون

    رییس شرکت بازرسی کل کشور با اشاره به بازداشت یکی از مدیران عالی استانی گفت: اخیراً یکی از مدیران در یکی از استان ها بازداشت شد، شرکت بازرسی کل کشور چندین ماه روی پرونده این مدیر کار کرده است.

    به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت بازرسی کل کشور، قاضی ناصر سراج در آیین تکریم و معارفه بازرس کل استان اردبیل که با حضور مدیر کل دادگستری استان، معاون استاندار، مقامات قضایی و اجرایی استان برگزار شد، با اشاره به اوضاع سلامت اداری استان اردبیل گفت: استان اردبیل یکی از استان های خوب است.

    مدیران متخلف نه تنها باید از شرکت بازرسی بترسند، بلکه باید وحشت داشته باشند / قاضی سراج

    رئیس شرکت بازرسی کل کشور با بیان اینکه «وظیفه شرکت بازرسی کل کشور بر اساس اصل 174 قانون اساسی نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین است» افزود: سه وظیفه جهت شرکت بازرسی داریم که عبارتند از «پیشگیری»، «ضد فسادی» و «آمبودزمانی».

    وی با تاکید بر اینکه در شرکت بازرسی کل کشور پیشگیری را ترجیح می دهیم، گفت: اکثر مدیران ما پاکدست و خدوم هستند، ولی متاسفانه یک تعداد محدودی مدیر متخلف هم هستند که باید با آنها برخورد قانونی شود. طبق بررسی های ما در سازمان، پیشگیری موثر بوده هست. خوشبختانه هر سال هشدارهای بسیاری از شرکت به دستگاه های متفاوت داده می شود که منجر به اصلاح امور شده است هست. آیت الله آملی لاریجانی ریاست محترم قوه نیز بر پیشگیری تاکید دارند. آیا که اعتقاد ما بر این است که منابع مالی بر می گردد، ولی منابع انسانی در دستگاه اجرایی و دستگاه قضایی قابل برگشت نیست؛ بنابراین هیچ گاه از اینکه مدیری را به هر دلیلی از گردونه خارج کنیم، خوشحال نمی شویم. لذا تلاش می کنیم حتی الامکان مدیران را حفظ نماییم.

    رییس شرکت بازرسی کل کشور با اشاره به بازداشت یکی از مدیران عالی استانی گفت: اخیراً یکی از مدیران در یکی از استان‌ها بازداشت شد، شرکت بازرسی کل کشور چندین ماه رو

    قاضی سراج خاطرنشان کرد: ولی راجع به کارکرد ضدفسادی شرکت بازرسی باید اشاره کنم که اگر شرکت به جایی برسد که اصلاح امکان پذیر نباشد قطعاً برخورد کرده و به هیچ وجه ممکن گذشت نمی کنیم. چون ما آمده ایم به مدیران کمک کنیم و انتظار داریم که مدیران نیز در رعایت قانون نهایت همکاری را داشته باشند. در استان اردبیل هم وضع همین طور هست. هر چند در این استان، پرسشها حداقلی است ولی اگر در جایی به تخلفی رسیدیم برخورد خواهیم کرد.

    رئیس شرکت بازرسی کل کشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری راجع به مبارزه با فساد گفت: مقام معظم رهبری کمتر صحبت دارند که در بخشی از آن بر مبارزه با فساد تأکید نکنند. بنابراین ما وظیفه داریم که در برخورد با فساد مماشات نکنیم. همان طور که مستحضرید مقام معظم رهبری امسال را به عنوان کارآفرین نام گذاری کردند ولی اگر مبارزه با فساد نباشد، اقتصاد مقاومتی محقق نخواهد شد. از طرفی ریشه خیلی از پرسشها جامعه و فسادها به بیکاری باز می گردد و اگر آماری از زندانیان کشور بگیریم، اکثراً ریشه فسادشان به بیکاری بر می گردد که اگر دو شعار امسال محقق شود شاهد به حداقل رسیدن جرایم خواهیم بود.

    وی وظیفه دیگر شرکت را نقش آمبودزمانی دانست و گفت: طی سه سال اخیر 10 تفاهم نامه همکاری با کشورهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی منعقد کردیم. چندی قبل در قرقیزستان بودیم و تفاهم نامه همکاری با آمبودزمان این کشور را امضاء کردیم و علاوه بر این، با مسئولان آمبودزمان کشورهای روسیه، ترکیه، قزاقزستان نیز جلسه برگزار کردیم. طی این نشست ها قرار شد انجمن آمبودزمانی اوراسیا با حضور کشور عزیزمان ایران تشکیل شود که در حمایت از اتباع ما در کشورهای اوراسیا بسیار مؤثر خواهد بود؛ آیا که حدود 90 کشور عضو منطقه اوراسیا هستند. قرار است این انجمن به زودی مصوب شود. تلاش داریم با همکاری آمبودزمان های منطقه اوراسیا، هم از اتباع خودمان حمایت کنیم و هم با هماهنگی کشورهای عضو، جای امن جهت کسانی که قانون شکن هستند در این کشورها وجود نداشته باشد و این افراد به کشور بازگردانده شوند.

    مدیران متخلف نه تنها باید از شرکت بازرسی بترسند، بلکه باید وحشت داشته باشند / قاضی سراج

    رئیس شرکت بازرسی کل کشور با اشاره به بعضی جنجال های اخیر اطراف اظهارنظر یکی از مسئولان دولتی گفت: اخیراً بعضی مسئولان گفته اند، مدیرانی می خواهیم که از شرکت بازرسی نترسند. عرض می کنم که اکثر قریب به اتفاق مدیران، پاکدست هستند و از شرکت بازرسی ترسی ندارند. آیا که لزومی به این امر نیست. آن ها حامی و همراه شرکت هستند و به ما کمک می کنند. ولی اقلیت متخلفی از مدیران هستند که آن اقلیت باید از شرکت بازرسی بترسند و نه تنها باید بترسند بلکه باید از شرکت بازرسی وحشت داشته باشند و ما به این عنوان افتخار می کنیم.

    قاضی سراج با اشاره به بازداشت یکی از مدیران عالی استانی گفت: اخیراً یکی از مدیران در یکی از استان ها بازداشت شده است هست. شرکت بازرسی کل کشور چندین ماه روی پرونده این مدیر کار کرده هست. بازرس کل ما در استان به این مدیر نامه نوشت که صورت حساب و ورود و خروجی حساب های خود را ارائه دهد که ایشان نه تنها همکاری نکرد بلکه گزارشی را در هیأت دولت مطرح کرد که بعد از آن دبیر هیأت دولت به معاون حقوقی ریاست جمهوری اعلام کرد که پیگیری به این عنوان در صلاحیت شرکت بازرسی نیست.

    رییس شرکت بازرسی کل کشور با اشاره به بازداشت یکی از مدیران عالی استانی گفت: اخیراً یکی از مدیران در یکی از استان‌ها بازداشت شد، شرکت بازرسی کل کشور چندین ماه رو

    وی با بیان اینکه شرکت بازرسی، بازرس قضایی دارد و طبق قانون می تواند حکم صادر کرده و اموال و وجوه را ردیابی کند، گفت: ما می خواستیم خود این مدیر همکاری کند ولی ایشان چون می دانست چه کارها خلاف قانونی انجام داده، همکاری نکرد و علاوه بر آن، ذهن مسئولان عالی را علیه شرکت بازرسی جنبش کرد؛ لذا وظیفه ما بود که اموال ایشان و حساب های وی را ردیابی کنیم. متأسفانه تعداد زیادی قرارداد سفید امضاء از منزل وی کشف کردیم که جای امضای خریدار خالی بود. که با این شگرد، فکر می کردند می توانند رشوه گیرنده را پنهان کنند ولی بازرسان ما با احضار فروشنده ها در حال ردیابی این افراد متخلف هستند. خوشبختانه بازرسین ما تخصص مورد نیاز را دارا بوده و شگردهای متخلفین را شناسایی کرده و به موقع مانع انجام تخلف می شوند.

    واژه های کلیدی: قانون | همکاری | استانی | قانونی | مسئولان | قانون اساسی | استان اردبیل | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار